Egy helyi ruhabolt szeretett volna országos lefedettséget szerezni online értékesítés révén. Szinte teljesen sztenderd projektről volt szó, tökéletesen alkalmas arra, hogy bemutassunk egy tökéletes webshopindítást.
Az árukészlet külföldről érkezett és többezres darabszámról beszélhettünk. Rengeteg méret, változat ami külön-külön termékvariációkat eredményezett. Mivel sem funkcióban, sem kinézetben nem volt szükség egyedi megoldásra, sőt fontos szempont volt a könnyű admin felület kezelhetőség, ezért Unas webshop mellett döntöttünk.
A projektet hipergyorsan, 4 hét alatt levezényeltük az első telefonhívástól számítva. A termékadatbázis adott volt, ezért nagyrészt a designon tudtunk dolgozni. A szokásos szállító cégek mint MPL és GLS, illetve a különböző online és offline fizetési módok bekötése már rutinszerűen zajlott.
Ugyan csak később, de a szépen végzett munka miatt a termékek online marketingjét is ránk bízta a megrendelő.
A legnagyobb kihívást a termékadatbázis jelentette. Sajnos gyakran előfordul, hogy a gyártó vagy nagykereskedő nem számunkra megfelelő módon küldi meg a termékek adatbázisát. Sajnos mivel a gyártó külfüldi volt és nem tanusított túl aktív közreműködést, saját kezünkbe kellett vennünk a dolgot. Specialistáink az Unas webshopmotorhoz legmegfelelőbb formátumra alakították (sajnos manuálisan) a táblázatot. Szerencsére amíg ez zajlott, maradt elég erőforrás ahhoz, hogy a többi részlfeladattal foglalkozzunk.
A sikerhez arra volt szükség, hogy pontosan felmérjük az ügyféligényeket. Egy webshop indításakor talán a legfontosabb szempont, hogy melyik motor fogja majd hajtani az online üzletünket. Ehhez sok-sok célzott kérdéssel körbejártuk a témát, és végül a legjobb opció mellett döntöttünk. Emiatt jelenleg mindenféle külső segítség nélkül tudja üzemeltetni a webshopját a megrendelő.