Socialution

termékbevezetés

Esettanulmány

Termékbevezetés

Piacralépés profi módra

toned muscular man drinking whey protein cocktail
A projektről

Tipikus példája volt ez a projekt annak, amikor a nulláról egy nagy gépezet indul útjára. A megrendelő a táplálékkiegészítő cégét szerette volna már az első lépéstől profin útjára indítani. Webshopot kellett fejlesztenünk tele egyedi megoldásokkal, grafikusainkkal segíteni a termékek kinézetének megálmodásában, és egy online értékesítési csatornát kialakítani a semmiból. Szóval volt teendő bőven.

A projekt különböző folyamatai részben egymással párhuzamosan részben egymásra épülve futottak. A legfontosabb és legelső a termékcímkék megalkotása volt, hogy megindulhasson a gyártás. Ehhez a grafikusunk több változatot is készített, figyelembe véve az összes szempontot és későbbi változtatási igényt. A második ezzel egy időbe zajló fontos rész a webshopfejlesztés volt. WooCommerce mellett döntöttünk, mivel szükségünk volt egyedi megoldásokra és teljesen egyedi megjelenésre. Viszonteladói felület, profi CSS megoldások, csomagpontok, MPL, GLS és Barion integráció, hogy csak néhányat említsünk. Ezek a feladatok mint priorizálva lettek, és amíg bizonyos feladatok álltak, addig más részfeladatokkal haladtunk, hogy gyorsan és hatékonyan végezzük a projektet.

Az egyik utolsó pont az online marketing rész volt. Itt is egészpályás letámadásra volt szükség: TikTok, Meta, Google hirdetések és hírlevelek is indultak mind-mind más célllal. Több lépcsős tölcsért alkottunk, hideg és meleg közönségekkel, remarketinggel. Csatornaspecifikus tartalom, A-B tesztelések és minden egyéb eszköz, ami elvárható egy ilyen nagyságú projekttől. 

0
Hét
0
Csatorna
0 óra
Meeting
0 %
Elégedettség
Kliens
Online kiskereskedelmi Kft
Célpiac
Európa
Terület
Étrendkiegészítők
Cél
Berobbanás a piacra

Kihívások és megoldások

Viszonteladói felületet ezelőtt még nem készítettünk egyedi webshophoz. Ez jelentett kihívást, de alapos utánajárás után és a büdzsé egyeztetése után megtaláltuk a megfelelő szoftveres megoldást. 

Ezen felül még kihívást jelentett az, hogy rengeteg tartalmat kellett legyártanunk egy ilyen nagy kampányhoz, de ebben a partnerünk erőn felül teljesített és ennek köszönhetően egy hónap alatt több, mint 30 féle kreatív anyag került ki a kezeink közül az első hónapban.

A siker titka

Egy ekkora projekthez szükség van egy jó partnerre. Ebben az esetben ez szerencsére adott volt, példaértékűen jól működött és működik azóta is a kommunikáció a két csapat között.

Ezen felül a tervezés és végrehajtás szintén nagyon fontos. Heti szintű operatív, havi gyakoriságú stratégiai meetingeken határoztuk meg a feladatokat, azok prioritását, határidejét és felelősét. Ez elengedhetetlen akkor, amikor 10 ember működik közre egy projekten akívan.

Esettanulmányok

További projektek

Weboldalfejlesztés

Esettanulmány

Webshopfejlesztés

Esettanulmány